Budeme Vás kontaktovat do 24 hodin. ×
All articles

Jak pracuje závěsný dopravní systém založený na tření ?

Stejně jako název napovídá, třecí závěsný dopravní systém je poháněn třením, na rozdíl od jiných systémů, které mají mechanické spojení. Pojďme se podívat, jak se v těchto specifických systémech vytváří tření.

Představte si dopravní pás na letišti. Pokud na dopravní pás položíte kufr o hmotnosti přibližně 20 kg a pokusíte se ho zastavit ručně, mělo by to být v pořádku. Kufr zůstává na jednom místě a pás se stále pohybuje vpřed. Nyní si představte kufr o hmotnosti 200 kg. Pak by bylo víceméně nemožné zastavit kufr ručně. A proč to tak je? Protože máme vyšší třecí spojení.

OCS závěsný dopravní systém založený na tření

U závěsného dopravním systému založeném na tření je síla vytvořena pružinou, nikoli skutečnou hmotností přepravovaných dílů. Proto použitím různých pružin s různými silami získáte buď vyšší nebo nižší třecí spojení. Přečtěte si více o patentované technologii zde.

Společnost OCS vyvinula dva různé závěsné dopravní systémy, které se nazývají OCS 150 a OCS 500. Hnací mechanismy tratí na závěsných dopravních systémech se sestávají z třecího pásu pro OCS 150 a rotující hliníkové trubky pro OCS 500. Oba systémy jsou poháněny šnekovým převodovým motorem, ale liší se hmotností užitečného zatížení a rychlostí. OCS 150 může nést zatížení až 150 kg / m tratě při rychlosti 1-80 metrů / minutu. Naproti tomu OCS 500 může nést zatížení až 500 kg / m tratě při rychlosti 1-30 metrů / minutu. Čím lehčí jsou části, tím vyšší může být rychlost. Čisté, tiché, efektivní a hlavně bezpečné pro zaměstnance.

Podívejte se na video připojené níže, pro podrobnější vysvětlení toho, jak pracuje závěsný dopravní systém založený na tření.